De stem uit het bos

Error message

Notice: Undefined variable: url in eval() (line 38 of /var/www/wereldbibliotheek.nl/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
Liz Moore
De stem uit het bos
Spannende roman over de vermissing van een meisje uit een survivalkamp

‘Ik was volkomen in de greep van deze roman. Het meeslepende verhaal van een vermist meisje mondt uit in een messcherp portret van jeugd, vriendschap en familiegeheimen.’ Douglas Stuart

‘Een zeldzaam spannende roman over de nasleep van een tragedie en over families van de goede – en slechte- soort.’ Paula Hawkins, auteur van Het meisje in de trein

Wanneer Barbara van Laar op een ochtend in augustus 1975 niet in haar zomerkamp-bed blijkt te liggen, begint direct een grootschalige, paniekerige zoekactie. De vermissing van een kind is een drama, maar nu gaat het ook nog eens om de dochter van de oprichters van het kamp, de steenrijke familie Van Laar. Deze dynastie bezit het kamp, het riante buitenhuis en een deel van het Adirondack-natuurpark, in het noorden van de staat New York. En het is niet de eerste keer dat er een kind van de familie Van Laar is verdwenen: zestien jaar geleden verdween haar broer – hij is nooit teruggevonden.

Langzaam worden de vele geheimen van de familie Van Laar ontrafeld, en van de gemeenschap die in dienst is van het familiebedrijf. Ook hun leven zal na deze zomer nooit meer hetzelfde zijn. De stem uit het bos is een roman waarin niets is wat het lijkt.

Specificaties

Paperback