Waarop de klok ontwaakt!

Error message

Notice: Undefined variable: url in eval() (line 38 of /var/www/wereldbibliotheek.nl/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
Waarop de klok ontwaakt!
gedichten

De poëzie van Kurt De Boodt biedt hoogst origineel vurrwerk. Woord en daad zoeken elkaar op, van dada naar daad, van uiterst beweeglijke verzen naar de doldraaiende wereld. Zijn speelse gedichten knopen aan bij de modernistische traditie, van Rimbaud tot Schwitters, van Majakovski tot Van Ostaijen, van Hanlo tot Lucebert. En avant!

Specificaties

08-02-2008

Auteur(s)

Kurt De Boodt (1969) is dichter, publicist en artistiek adviseur in het Paleis voor Schone Kunsten (bozar) van Brussel. Eerder verschenen bij Wereldbibliotheek Waarop de klok ontwaakt!, het epische gedicht Minnezang en Ghostwriter.

Uitgaven van Kurt De Boodt

Kurt de Boodt