4 zinnen

Error message

Notice: Undefined variable: url in eval() (line 38 of /var/www/wereldbibliotheek.nl/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
Christophe Tarkos
4 zinnen
gedichten

4 zinnen van Samuel Vriezen is het nieuwsgierigste poëziedebuut. Vriezen wil hartstochtelijk weten hoe alles werkt: de wereld, de taal over de wereld. De vier lange gedichten in dit boek hebben elk een andere vorm, die ontstaat door een geheel eigen ritme van vertellen, zingen en overwegen.

Specificaties

20-03-2008

Auteur(s)

Samuel Vriezen (1973) is dichter, componist, redacteur en poëzieblogger van het eerste uur, is erfgenaam van de avant-garde en is internationaal georiënteerd. Bij Wereldbibliotheek verscheen zijn debuutbundel 4 zinnen (2008) en het essay Netwerk in eclips (2016).

Uitgaven van Samuel Vriezen

E-book